miércoles, 3 de noviembre de 2010

Benvinguts al meu blog!!

Benvingudes i benvinguts,


Primer de tot em presentaré: em dic Anna i sòc mestra de Primària. M'encanta la meva professió i m'agrada molt passar les estones "ensenyant" als meus alumnes les bases de leducació....
Però no tot és treballar i el meu temps lliure el dedico a "mis labores".
Començo aquest blog amb la intenció de penjar tot allò que vaig fent: sòc força inquieta i m'agrada tant cuinar com fer fotos, cosir, llegir o xerrar moltes hores amb els amics (de l'últim no en podrè fer cap post, però de tot lo altre ho intentaré!).
Espero ser constant, ja que aquesta qualitat, a vegades en mi, manca una mica.
Així doncs aquest blog neix amb la idea de fer-me un esquema mental de tot allò que m'agrada i de tot allò que faig!
Bè doncs, esperant que tothom qui passi per aquí trobi quelcom que li interessi començare a fer un exercici mental i esquemàtic de com organitzar-me!

Una forta abraçada!

Anna



Bienvenidas y bienvenidos,

Antes que nada me presentaré: me llamo Anna y soy maestra de Primária. Me encanta mi profesión y me gusta mucho pasar los ratos "enseñando" a mis alumnos las bases de la educación....
Pero no todo es trabajar y mi tiempo libre lo dedico a "mis labores".
Empiezo este blog con la intención de colgar todo aquello que voy haciendo: soy bastante inquieta y me gusta tanto cocinar como hacer fotos, coser, leer o charlar muchas horas con los amigos (del último no podrè hacer ningun post, pero de todo lo demás lo intentaré!).
Espero ser constante, puesto que estacualidad, a veces en mí, carece un poco.
Así pues este blog nace con la idea de hacerme un esquema mental de todo aquello que me gusta y de todo aquello que hago!
Esperando que todo el mundo que pase por aquí encuentre algo que le interese comenzare a hacer un ejercicio mental y esquemático de cómo organizarme!

Un fuerte abrazo!

Anna



3 comentarios: